Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-560-H Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 12.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-560-H Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Dordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 20 |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45106099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazadordrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
TEKST OM EXTRA AANDACHT AAN TE GEVEN.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijst. Neem altijd optielijst door met de verkoper.
* Pinnen is helaas niet mogelijk bij Autoplaza Dordrecht, wel overmaken (Graag rekening houden met een verhoging van de limiet van 4 uur).
* Reserveringen worden alleen geaccepteerd als klanten onderweg zijn.
* Wij beschikken over de onderhoudshistorie of de N.A.P van al onze auto's .Alle auto's worden afgeleverd met een APK-keuring.
* Financiering/verzekering/ garantie mogelijk
bij ons :
X geen afleverkosten ( bij zo meenemen
X gratis vloeistof controle beurt ( bij zo meenemen)
X 6/12 maanden garantie in overleg ( i.c.m grote beurt en garantie pakket)
X financiering en verzekering mogelijk
X Elke aankoopkeuring, Dekra / ANWB / Bovag is toegestaan, let wel: de kosten van deze keuring zijn voor de aanvrager !!
INRUIL IS MOGELIJK, PAS NA BEZICHTIGING KUNNEN WE EEN PRIJS GEVEN VOOR UW AUTO
AUTOPLAZA DORDRECHT
MADAME CURIESTRAAT 20
3316 GN DORDRECHT
TEL: 0850600160
MOB: 0645106099
Web: www.autoplazadordrecht.nl
Openingstijden:
Maandag: 09.00 tot 17.00
Dinsdag : 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 18.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 10.00 tot 16.00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.