Bouwjaar | 09-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TGJ-06 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.138 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TGJ-06 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage C. Vink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenweg 65 |
Postcode | 2361 EG |
Plaats | Warmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3011491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevinkwarmond.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 829 kg
Laadvermogen: 461 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Wij brengen geen rijklaarmaakkosten of afleveringskosten in rekening
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Mii Electric | Tweede leven
De Seat Mii verscheen in 2012 op de markt. Daarmee zou dit instapmodel van Seat nu aan het einde van de levenscyclus zijn en zou het tijd zijn voor een vervanger. Maar in plaats daarvan voorziet Seat de Mii van elektrische aandrijving en ziet het merk weer toekomst in deze oudgediende. Is alleen een nieuwe aandrijving voldoende om de Mii een tweede leven te geven?
De Seat Mii Electric is een voordelige elektrische auto die desondanks alle voordelen biedt van elektrisch rijden: comfortabel, snel, voordelig en schoon. 250 km echt bereik op een volle accu.
Plus
- lage kosten per kilometer
- prima rijeigenschappen, nul uitstoot
- doordacht concept
Min
- Seat-app nog geen volwassen product
- windruis op hoge snelheid
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
Is alleen elektrische aandrijving voldoende om de Seat Mii een tweede leven te geven? Zeker! Sterker nog: in de praktijk blijkt het een voordeel te zijn dat de Mii al vele jaren op de markt is. Het doel van de Mii Electric is om elektrisch rijden betaalbaar te maken en omdat de belangrijkste ontwikkelkosten van de Mii al zijn terugverdiend, kan deze elektrische versie extra voordelig worden aangeboden. Daarbij heeft Seat een goede balans tussen prijs, prestaties, bereik en uitrusting gevonden.
Uiteindelijk overtuigt de Mii niet alleen als elektrische auto, maar verleidt en charmeert zelfs. Ondanks de eenvoudige opzet biedt de Mii alles wat elektrisch rijden aantrekkelijk maakt: subliem comfort, uitstekende prestaties, nul uitstoot en zeer lage kosten per kilometer.