Bouwjaar | 08-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-254-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-254-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Duivenvoorde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenweg 302a |
Postcode | 2211 VE |
Plaats | Noordwijkerhout |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 372136 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duivenvoorde.info |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 16,3 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 931 kg
Laadvermogen: 439 kg
GVW: 1.370 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 - € 113 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en start-stopsysteem.
Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Geopend van 08:00 tot 17:00 uur (ma-vr)
Zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.