Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-838-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-838-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice den Blanken B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 61A 2 |
Postcode | 2461 GC |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 602629 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicedenblanken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 146 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK ? NAP Nationale Auto Pas ? technische controle ? Tenaamstelling van de auto ? Wettelijke Garantie ? Rijklaar
- Afleverpakket (€ 495 meerprijs): Afgeleverd met een: Onderhoudsbeurt conform fabrieksschema ? Nieuwe APK ? 3 mnd Huisgarantie ? Poetsen ? Tenaamstelling van de auto ? Wettelijke Garantie ?
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie
Inruil van uw huidige auto en financieringen behoren tot de mogelijkheden.
Geïnteresseerd ? Wij maken graag een afspraak voor een bezichtiging en eventueel een proefrit. Tel. 0172-602629 .
Om teleurstelling te voorkomen is het verstandig om voor uw komst even te bellen of de auto nog beschikbaar is.
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Skoda Citigo. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.
Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. Achter het stuur van deze Skoda bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Digitale muziek afspelen gaat heel eenvoudig met de ingebouwde usb-aansluiting. Ook sportstuurwiel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.