Bouwjaar | 05-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LTB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harsweg 17 |
Postcode | 2461 EZ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 1301437 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ltbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 3
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 9
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij u naar de beschikbaarheid van de auto te informeren voor bezoek.
Inruil:
Wilt u uw huidige auto inruilen? Dat kan tegen handelsprijzen! Neem contact met ons op voor een inruilvoorstel.
Garantie:
Wilt u meer zekerheid? Kies dan voor een garantiepakket. Wij kunnen u garantiepakketten bieden van 6, 12 of 24 maanden. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Financiering:
Voor lease en financieringen kunt u goed bij ons terecht. Wij bieden mogelijkheden voor zowel zakelijk als particulier. Voor een berekening van een maandbedrag kunt u gebruik maken van onze website of contact opnemen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 10:00-17:30
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: Gesloten
DISCLAIMER
Hoewel aan de informatie van deze website en advertentie de grootst mogelijke zorg is besteed, kan het advertentieportaal of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Bij onzekerheden of onduidelijkheden omtrent de productspecificaties gelieve persoonlijk contact met ons op te nemen. Controleer en bespreek altijd de voor u bepalende factoren alvorens tot aankoop over te gaan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.