Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 25 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
GVW: 955 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Alle technologie in de Skoda Fabia is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Online streamingmogelijkheden onderweg en oplaadfunctie voor uw devices - het audiosysteem maakt het allemaal mogelijk, inclusief bluetooth en usb-aansluiting. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Skoda Fabia voorzien van parkeersensoren! Natuurlijk is deze Skoda Fabia voorzien van cruise control. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda Fabia samen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen.
Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.
0104373581 of info@liekendiek.nl WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.