Bouwjaar | 27-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.675 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-177-KB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.675 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-177-KB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2021 - mrt. 2024
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 178 x 148 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.071 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Deze ¦KODA Fabia staat voor u klaar. Een geweldige, nog jonge occasion die goed is voor gemakkelijk nog een tonnetje of twee op de teller. De motor in deze ¦KODA maakt een vlotte rijstijl mogelijk en is toch zuinig met brandstof. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Het digitale dashboard vertelt u onderweg alles dat bijdraagt aan een veilige, efficiënte rit. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. Het audio-installatiesysteem (met dab-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze ¦KODA is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De ¦KODA is standaard voorzien van: cruise control, keyless entry, airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Bij concentratieverlies van de be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.