Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.188 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-255-VF Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.188 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-255-VF Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Noorddijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elektraweg 1 |
Postcode | 3144 CB |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5912000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41233755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonoorddijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De prijs van de auto betreft een rijklaar prijs. Dit houd in dat de wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket.
- Onderhoud a.d.h.v. fabrieksschema
- € 35,- brandstof
- Volledige poetsbeurt
Uiteraard biedt Noorddijk ook passende mogelijkheden op het gebied van verzekeringen en financieringen.
Heeft u online een auto bij ons gezien waarover u meer informatie wilt ontvangen? Neem dan contact op met één van onze verkopers, zij informeren u over de
mogelijkheden. Dit kan telefonisch 010-5912000 of 06-41233755
Of per mail of via Whatsapp.
Bij Automobielbedrijf Noorddijk kunt u al sinds 1967 terecht voor alles wat met uw auto te maken heeft.
Naast de aanschaf of het lease van deze betrouwbare voorraadauto zijn wij u graag van dienst met persoonlijke service en onderhoudswerkzaamheden, schadeherstel en alle andere aanvullende diensten. Wij leveren alle occasions (vanaf €4500,- en max. 150000 km) standaard met de 'direct wegrijden prijs' incl 12 maanden Bovag garantie.
Heeft u vragen of wilt u direct een offerte (eventueel incl. financiering , verzekering of private lease) ontvangen? Bel dan met 010-5912000. Wij helpen u graag !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.