Bouwjaar | 27-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.831 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-287-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.831 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-287-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J.F. de Bruijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kortenhoevendjik 9 |
Postcode | 4128 CV |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 700212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdebruijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Skoda Fabia 1.2-12V Plus
Rijdt en schakelt goed, motor is compleet gereviseerd
Veel onderhoud gehad voordat de auto weer klaar stond zoals hij er nu voor staat
1 Jaar garantie op motor en bak!
Lichte gebruikerssporen rondom
Bij Autobedrijf de Bruijn kunt u er vanuit gaan dat iedere auto grondig door ons is geïnspecteerd. Indien gewenst kunt u dit uitbreiden met diversen zekerheidspakketten, of coulanceregeling.
Uw auto inruilen? stuur een E-mail of WhatsApp met foto's en gegevens van uw auto
Of rijdt even langs zo kunnen wij uw auto zien en eventueel keuren op technische mankementen voor de beste inruilprijs
Voor meer informatie of foto's neem gerust contact met ons op
Dit kan via email of telefoon
Info@autobedrijfdebruijn.nl
Floris: 06-43173315
Dinsdag en Donderdag van 08:00 tot 22:00 open, Andere werkdagen tot 17:00 of op afspraak.
Gelieve alvorens te bellen voor beschikbaarheid
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf de Bruijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.