Bouwjaar | 03-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-LJD-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-LJD-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koray Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Waard 12 |
Postcode | 2675 BX |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39445034 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.korayautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R15
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
*** WELKOM IN ONZE ONLINE SHOWROOM ***
Hierbij een Skoda Fabia 1.2-12V Sprint uitvoering.
* APK tot 11-08-2024 ( Inclusief nieuwe apk )
* Met NAP
* Leuke auto
* Airco
Kom gerust langs voor een vrijblijvende offerte en een kop koffie.
Overschrijven kan ook op Zaterdag en Zondag. Inruil mogelijk! Telefonisch dagelijks te bereiken van 08.00 tot 22.00 uur.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat `verkocht` of `gereserveerd` is deze auto nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd.
Koray Auto`s
Tel : 06-39.44.50.34
www.korayautos.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autodealers.nl of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.