Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo

€ 12.999,- incl. BTW

Bouwjaar 27-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.465 km
Deuren 5
Kenteken K-317-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo


€ 12.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.465 km
Deuren 5
Kenteken K-317-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum van Egmond
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langevaart 1a
Postcode 2231 GA
Plaats Rijnsburg
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 4022911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.acvanegmond.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo


- Kenteken: K-317-LZ
- Merk: Skoda
- Model: Fabia Combi
- APK tot: 27-03-2025
- Tellerstand: 99465 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DKL
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1041 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Breedte: 173 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter

Infotainment

- Audio installatie
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem


Wij bieden een optioneel onderhoudspakket aan, dit pakket kost € 695,- en houdt in:
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, 12 maanden BOVAG Garantie & een nieuwe APK, een grondige poetsbeurt & €30,- brandstof voor de trotse rit naar huis. Ook voor gespreide betaling bent u bij ons aan het juiste adres! Informeer in de showroom naar de mogelijkheden!

Voor brandende vragen, inruilmogelijkheden en informatie kunt u ons gemakkelijk een bericht sturen via de WhatsApp, bellen naar 071 402 29 11 ( optie 2 ) of een sturen mail naar verkoop@acvanegmond.nl!

Inruil mogelijk!
Bij Autocentrum van Egmond kunt u niet alleen een prachtige wagen vinden, maar ook uw huidige trots inruilen! Stuur ons foto's van uw bolide via een WhatsApp-bericht op 0642003169, en wij doen u een scherp voorstel.
Om een zo accuraat mogelijke calculatie te kunnen maken wensen wij meerdere en duidelijke afbeeldingen, daarnaast mag informatie als kenteken en kilometerstand niet ontbreken. Wij vragen u vriendelijk om alle aspecten van de auto in beeld te brengen ( voorkant, achterkant, binnenkant, etc. ), en om alle eventuele oneffenheden te vermelden. Denk hierbij aan schades, krassen, gaten in bekleding of juist motorische mankementen.

Als alles duidelijk in kaart is gebracht kunnen wij zo snel mogelijk een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie