Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.065 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-624-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 19.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.065 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-624-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Waard Auto's |
Contactpersoon | Belairit |
Adres | ruigenhoek 12A |
Postcode | 2191 AH |
Plaats | De Zilk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 341400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewaardautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 184 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zeer nette en mooie Skoda Karoq 1.5 Sportline van 2021! Auto ziet er zowel van binnen als buiten zeer netjes uit. Rijdt en schakelt perfect! Alle denkbare opties! Keurige auto! Nieuwe Poetsbeurt komt erbij bij aflevering!
Al onze occasions zijn dealer onderhouden en voorzien van een nieuwe apk keuring. Kom snel langs of maak een afspraak voor een proefrit. Indien u nog vragen heeft staan we u graag te woord. Garantie: In Overleg
Contactgegevens:
Delfweg 13
2211 VM De Zilk (gemeente Noordwijkerhout)
T.0252-341400
Bij geen gehoor kunt u bellen naar 06-24880637
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Karoq | De Skoda onder de SUV's
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Da's logisch, want het is een Skoda. Maar er is meer! De Karoq heeft namelijk ook een karakter dat kenmerkend is voor Skoda. Bij deze middelgrote Sports Utility Vehicle (SUV) draait het namelijk niet om prestige of overdaad, maar om functionaliteit. en omdat de Karoq inmiddels vijf jaar op de markt is, heeft Skoda de Karoq vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Dat wil zeggen dat de nadruk niet op prestige ligt, maar op functionaliteit en veelzijdigheid. De Karoq is zeer ruim en voelt zich thuis op asfalt en in terrein.
Plus
- zeer ruim
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- geen elektrische of hybride aandrijving
Conclusie
De Karoq, de Skoda onder de SUV's, heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2022. Dat is goed nieuws voor wie op zoek is naar een echte Sports Utility Vehicle waarbij alles draait om veelzijdigheid en functionaliteit. De uitrusting is dankzij alle aanpassingen weer helemaal bij de tijd. De ruimte was en is uitmuntend voor een auto van deze omvang.
Het nieuwe uiterlijk geeft de Karoq een modernere uitstraling en zorgt voor een betere stroomlijn (lager verbruik, minder rijgeluiden). Ondanks de efficiëntere motoren, kan de vernieuwde Karoq zich niet meten met modernere auto's met (half) elektrische aandrijving. Die zijn voordeliger in aanschaf en gebruik. Aan de andere kant: juist dat zijn in de regel "bluf SUV's" die alleen vaardig zijn op de openbare weg. De Karoq daarentegen is een echte SUV die zich ook thuisvoelt in het terrein.