Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.470 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-KPL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.470 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-KPL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoparc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoorn 174 |
Postcode | 2404 HK |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25476705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparc.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 153 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Style grey / onyx/onyx, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis prijs (inbegrepen): Auto word afgeleverd met een geldige APK.
- Service pakket (€ 399 meerprijs): 6 maanden Huisgarantie, dit houd in Autoparc betaald werkplaatstarief en consument betaald het onderdeel wat vervangen of defect is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis prijs"): Huisgarantie (6 maanden garantie)
Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergave fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Roomster Scout | Beestachtig leuk
Een Skoda Roomster is leuk. De auto rijdt en voelt als een gewone personenauto, maar biedt de ruimte van een MPV. Bovendien ziet de Roomster er sympathiek en origineel uit. Nu is diezelfde Roomster beschikbaar als Scout; dankzij een ruige aankleding belooft deze variant spanning en avontuur. Is de Scout nog leuker dan een gewone Roomster?
De Roomster is ook in de Scout variant een geslaagde auto. Deze Skoda is een eigenzinnige creatie die het beste van een personenauto, terreinauto (SUV) en een familiebusje (MPV) combineert.
Plus
- ruim als een MPV, rijdt als een personenauto
- sympathieke uitstraling
- scherpe prijs
Min
- te kleine buitenspiegels
- CD-wisselaar speelt geen MP3, CD-speler wel
- matige prestaties
Conclusie
De Roomster is ook in de Scout variant een bijzonder geslaagde auto. Deze Skoda is een eigenzinnige creatie die het beste van een personenauto en een familiebusje combineert. De Roomster Scout biedt de ruimte en veelzijdigheid van een MPV, maar rijdt als een gewone personenauto.
De Scout uitvoering biedt geen enkele praktische meerwaarde, maar het maakt de ervaring wel degelijk specialer. De Skoda Roomster Scout is als een dagje naar het safaripark: iedereen weet dat dit geen expeditie door de jungle is, maar een ritje over een keurig geplaveide weg door een gecultiveerd park. Het is allemaal nep, maar dat maakt het er niet minder leuk om.