Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-524-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-524-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Voorschoten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hofweg 39 |
Postcode | 2251 LP |
Plaats | Voorschoten |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5794794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 219 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.759 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Vergeet de beperkingen van een aparte kofferbak. De extra deur van deze hatchback geeft toegang tot een zee van ruimte. De aandrijving van deze ¦KODA wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, dakspoiler, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Het geluidssyteem in deze ¦KODA Scala is regelbaar met behulp van de audiobediening op het stuur. Onderweg de smartphone opladen gaat helemaal zonder snoeren, door de draadloze telefoonlader. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze ¦KODA Scala voorzien van parkeersensoren! Ook sportstuur met schakelpaddels, licht- en regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. He
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.