Bouwjaar | 28-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-NK-FN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.061 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
€ 2.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-NK-FN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.061 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zeynal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekelostraat 9 |
Postcode | 2541 CS |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36510106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 3 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R13
Acceleratie (0-100): 17,5 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 148 x 146 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 785 kg
Laadvermogen: 380 kg
GVW: 1.165 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Het wordt afgeleverd met nieuwe apk (indien nodig), een vloeistof controle, een reinigingsbeurt van in-exterieur, Polijsten en garantie.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Zeynal bent u aan het juiste adres voor betrouwbare occasions tegen een voordelige prijs.
We zijn geopend vanaf ma t/m vr van 09:30u t/m 18:00u en op Zaterdag 10:00- 16:00. u kunt ons bereiken op telefoonnummer 070-2017178 of 06-36510106.
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken proefrit/bezichtiging.
Wel is het handig om vooraf even te bellen omdat we vaak onderweg zijn om een auto op te halen!
Let op: Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren ( geen pin aanwezig ). Vergeet niet om uw daglimiet 4 uur voor vertrek te verhogen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.