Bouwjaar | 10-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.685 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-920-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.685 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-920-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kees Balvert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenweg 4A |
Postcode | 2681 RE |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 247204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzukikeesbalvert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 153 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 790 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 84 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden garantie: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
RIJKLAARPRIJS!! Wij leveren inclusief: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket! Eventuele zet- en drukfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Celerio AGS | Gemak dient de mens
De Suzuki Celerio is de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Terwijl andere merken zich richten op een hippe vormgeving of innovatieve techniek, is Suzuki met de Celerio een en al bescheidenheid. Toch was er een optie waar heel veel vraag naar was: een automatische versnellingsbak. En die is er nu ook!
De Suzuki Celerio is er nu ook met automaat. Net als bij de meeste andere kleine auto's schakelt deze automaat matig, maar het maakt het leven wel makkelijker. Verder: fijne, eenvoudige, pure Suzuki.
Plus
- Nette prijs
- Ruim en praktisch
- Zuinig, ook met automaat
Min
- Weinig verfijning
- Automaat schakelt houterig
- Nodigt niet uit tot lange ritten
Conclusie
De Suzuki Celerio is en blijft de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Suzuki kiest doelbewust voor sobere materialen en een eenvoudige uitrusting om de prijs laag te kunnen houden. Dankzij een iets hogere bouw en hoekige vormen, is de binnenruimte zeer goed voor een auto van deze omvang.
Ook het onderstel, de motor en de besturing zijn eenvoudig. Suzuki kiest niet voor spanning en sensatie, maar legt de nadruk op comfort en gebruiksgemak. De nieuwe automaat is helaas weinig verfijnd, waardoor deze niet bijdraagt aan het comfort maar wel degelijk aan het gemak.