Suzuki Ignis 1.3-16V GL / INRUIKOOPJE / Elektrische ramen

€ 650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.994 km
Deuren 5
Kenteken 56-HJ-DG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Suzuki Ignis 1.3-16V GL / INRUIKOOPJE / Elektrische ramen


€ 650,-

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.994 km
Deuren 5
Kenteken 56-HJ-DG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leisem Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keurmeesterstraat 7
Postcode 2984 BA
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14553739 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.leisem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.430 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

LeiSem autos doet ook aan inruilen en inkopen van alle soort autos, motoren, scooters en andere voertuigen

Bel: 06 14 55 37 39 of mail: info@leisem.nl ons voor meer informatie over de auto van uw keuze.

Onze vestiging bevindt zich op
Keurmeesterstraat 7D
2984 BA Ridderkerk

WE ZIJN ELKE DAG OPEN VAN 09:00 TOT 18:00 OOK ZATERDAG EN ZONDAG WIJ KUNNEN OOK AUTOS OP NAAM ZETTEN
Zondag en na 18.00 h alleen op afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie