Bouwjaar | 22-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-GR-PR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 1.050,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-GR-PR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kian Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | nikkelstraat 1achterkant |
Postcode | 2984 AM |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55344158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.430 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
De auto verkeert zowel motorisch als technisch in perfecte staat.
Ziet er zowel van binnen als buiten zeer netjes uit en is netjes onderhouden!
Kortom een zuinige auto waaraan u veel gaat besparen!
Bent u op zoek naar leuke betaalbare occasions en wilt u uw huidige auto inruilen dan bent u bij Kian Cars bij het juiste adres.
Kian Cars is een dynamisch autobedrijf waar kwaliteit en service onze reclame is! Onze kracht zit hem in flexibiliteit, klantgericht denken en het kunnen leveren van een breed assortiment occasions met alle prijsklassen.
Het voertuig ten naam stellen is bij ons direct mogelijk en indien nodig bieden wij dit ook aan huis.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze schowroom of kom langs en maak een proefrit in één van onze occasions
We zijn geopend van ma t/m za van 09:30u t/m 18:00u.
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken proefrit/bezichtiging.
Nikkelstraat 3H
2984 AM Ridderkerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.