Bouwjaar | 26-06-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.041 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 33-NL-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.041 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 33-NL-PR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SN Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kethelweg 66 |
Postcode | 3135 GM |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42743440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sncars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3615 x 1595 x 1540 cm
Wielbasis: 2.360 cm
Inhoud laadruimte: 181/419 l
Gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 165/70R14
Betreft een zeer nette SUZUKI IGNIS
Is geleverd in Nederland en volledig dealer onderhouden
1.3 GL 83pk uitvoering
Km- stand 183.041 NAP
Aflevering nieuw jaar APK !
-Facturen aanwezig (Suziki Dealer)
-Onderhoudshistorie aanwezig
-Onderhoudsboeken
-Onderhoudslijsten
-Kilometer registratie certificaat
ABSOLUUT NIET IN GEROOKT !
Bijzonderheden:
-Achterbank in delen neerklapbaar
-Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
-Elektrische ramen voor
-Hoofdsteunen achter
-Hoofdsteunen voor
-Radio CD-speler
-2 sleutels
-Stuurbekrachtiging
-ABS
-Airbag bestuurder
-Airbag passagier
-Anti Blokkeer Systeem
-Metallic lak
-Startblokkering
-Bumpers in carrosseriekleur
Kortom:
* zeer nette Suziki Ignis verkeert in NIEUW staat *
Uw nieuwe auto bezichtigen ? Dat kan !
Het liefst op afspraak en voorkom teleurstelling.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de onderstaande contactgegevens.
met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.