Bouwjaar | 26-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.180 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 48-HR-NB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 101,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.180 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 48-HR-NB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stipt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem van Rijswijckstraat 6 |
Postcode | 2282 HB |
Plaats | Rijswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24912491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfstipt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 785 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.290 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 320 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Suzuki Swift. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Bij de uitrusting van deze Suzuki horen onder meer neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
- Wij zijn een erkend autobedrijf en aangesloten bij: RDW, VWE, NAP EN AUTOTRUST.
- APK bij aflevering is altijd mogelijk (bij minder dan twee maanden APK wordt deze dienst standaard geleverd)
-I nruil is altijd mogelijk tegen handelsprijzen, prijs indicatie gaat alleen ter plekke na het zien van de auto!
- BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK, ANDERS STAAT U VOOR EEN DICHTE DEUR!!
Overschrijven is 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk!
DISCLAIMER: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer daarom de punten die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Onder voorbehoud van druk en/of systeemfouten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.