Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Stijl 141 PK 2e-Eig, Suzuki-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Trekhaak, Navigatie, Airco, Adaptive-Cruisecontrol, Achteruitrijcamer

€ 18.890,-

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.174 km
Deuren 5
Kenteken XH-141-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Stijl 141 PK 2e-Eig, Suzuki-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Trekhaak, Navigatie, Airco, Adaptive-Cruisecontrol, Achteruitrijcamer


€ 18.890,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.174 km
Deuren 5
Kenteken XH-141-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schie B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijndijk 296- 300
Postcode 2394 CG
Plaats Hazerswoude Rijndijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanschie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - jun. 2020

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie

Deze auto is voorzien van een distributieketting. Daar waar een distributieriem periodiek moet worden vervangen is dit bij een ketting in principe niet nodig.

Tijdens het rijklaar maken van deze Suzuki zijn de volgende handelingen verricht:
- Banden voor + achter vervangen (All-Season)

Voor deze Suzuki Vitara moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De stijlvolle, luxe uitstraling is inbegrepen in de vorm van leren bekleding. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Suzuki Vitara heeft verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch bediende ramen.

Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Schakel simpel en veilig naar uw favoriete artiest met de audiobediening op het stuur. U bent in deze Suzuki ook voorzien van DAB ontvangst, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Suzuki Vitara samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Suzuki. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie