Bouwjaar | 19-11-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.416 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KS-962-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.416 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KS-962-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Kampioen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 40 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 228888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionkampioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? OCCASION KAMPIOEN IS ONDERDEEL VAN DEALERGROEP MULDER-MAZDA. Wij zijn al ruim 50 jaar actief in de automobielbranche en beschikken over kennis, ervaring én vakkundige medewerkers om u op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG én RDW-erkend.
/// OVER DEZE AUTO:
? Dit betreft een origineel Nederlands geleverde Suzuki Vitara. (Geen import)
? Bij binnenkomst is de auto vakkundig geïnspecteerd in onze moderne werkplaats.
? De kilometerstand is logisch verklaarbaar en aantoonbaar middels een RDW-Voertuigrapport. (NAP)
? De auto is aantoonbaar onderhouden conform het voorschrift van de fabrikant. Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door een officiële SUZUKI-dealer.
_
/// OVER OCCASION KAMPIOEN:
? Wij zijn onderdeel van dealergroep Mulder-Mazda; een familiebedrijf opgericht in 1954.
? Wij zijn lid van de BOVAG én RDW-erkend.
? Onze showroom is gevestigd in Waddinxveen; slechts 30 minuten rijden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
? Alle auto's die wij aanbieden zijn vakkundig geïnspecteerd door onze ervaren monteurs.
? Wij ruilen graag uw huidige auto in tegen een eerlijke prijs.
? Onze klanten beoordelen ons met een 9+
_
/// BEZICHTIGING EN PROEFRIT? WELKOM!
Binnen onze openingstijden bent u van harte welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij echter uw bezoek vooraf kenbaar te maken. U kunt ons als volgt bereiken:
? Telefoon: (0182) 22 88 88
? E-mail: sales@occasionkampioen.nl
? WhatsApp: (0182) 22 88 88
_
/// ONZE OPENINGSTIJDEN:
? Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:30 uur.
? Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.