Bouwjaar | 22-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.928 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-159-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 26.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.928 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-159-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 155 kW (211 PK)
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 426 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 12 maanden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 406 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 393 km
Actieradius praktijk winter: 339 km
Verbruik praktijk zomer: 19.06 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.84 kWh/100km
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Tesla Model 3 ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Onderweg heeft u extra veel te zien dankzij het glazen panoramadak. Ook achterin is iedereen snel op temperatuur door de verwarmde achterbank. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. De sensor van de keyless entry herkent u op korte afstand en ontgrendelt de portieren automatisch. Voorzien van keyless start. Of, in gewoon Nederlands: starten zonder sleutel. Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem en automatisch dimmende buitenspiegels.
Zoals u mag verwachten van deze Tesla Model 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze Tesla Model 3 blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warnin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.