Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 33.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 580 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.844 kg
Wielbasis: 288 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 82 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 60 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 250 kW, 820 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 08:15
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Actieradius praktijk zomer: 540 km
Actieradius praktijk winter: 390 km
De extra deur aan de achterkant maakt van deze hatchback een ideale in- en uitlader. De techniek van deze auto is radicaal anders dan u gewend bent. U rijdt zacht zoemend naar uw bestemming, de actieradius van de accu's is ruimschoots voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Nog meer gemak biedt keyless entry. Met dit comfortsysteem kunt u de portieren ontgrendelen en afsluiten zonder dat u de sleutel in uw handen heeft. Met de keyless start is het lekker makkelijk instappen en starten. Deze Tesla is voorzien van dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Tesla bovendien dodehoekdetectie en autonoom remsysteem.
Wilt u ook de sensatie ervaren van elektrisch rijden? Maak dan nu een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-754020. Of stuur gelijk een whatsapp via het icoontje rechtson
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.