Tesla Model 3 Long Range AWD 75 kWh | Wordt verwacht |

€ 33.400,- incl. BTW

Bouwjaar 30-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.837 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 258 kW (351 pk)

Tesla Model 3 Long Range AWD 75 kWh | Wordt verwacht |


€ 33.400,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.837 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 258 kW (351 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023

Technische informatie
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 580 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.844 kg
Wielbasis: 288 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 82 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 60 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 250 kW, 820 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 08:15
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Actieradius praktijk zomer: 540 km
Actieradius praktijk winter: 390 km

Het voordeel van een hatchback als deze is het gemak van inladen via de achterkant. U kunt ervoor kiezen vanwege het milieu. Maar de elektromotor biedt ook power en prestaties! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Op gure dagen is het ook achterin heerlijk bijkomen op de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze Tesla horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Het onhandige gevoel van eerst graven naar de autosleutels om in te kunnen stappen is voorbij dankzij de keyless entry. Deze auto is eenkennig en start alleen voor z'n baas dankzij de keyless start. U bent in deze Tesla ook voorzien van dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels.

De automatische veiligheidssystemen in deze Tesla fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het dodehoekdetectie en autonoom remsysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Is elektrisch rijden iets voor u? Bel dan nu om een proefrit te maken met deze auto.

= Bedrijfsinformatie =

Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-754020. Of stuur gelijk een whatsapp via het icoontje rechtsonder!


Bij ECAR houden wij van transparantie, van eerlijk zakendoen. Daarom houden wij ons aan onze merkwaarden Kosten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie