Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 33.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 580 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.844 kg
Wielbasis: 288 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 82 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 60 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 250 kW, 820 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 08:15
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Actieradius praktijk zomer: 540 km
Actieradius praktijk winter: 390 km
Het voordeel van een hatchback als deze is het gemak van inladen via de achterkant. U kunt ervoor kiezen vanwege het milieu. Maar de elektromotor biedt ook power en prestaties! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Op gure dagen is het ook achterin heerlijk bijkomen op de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze Tesla horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Het onhandige gevoel van eerst graven naar de autosleutels om in te kunnen stappen is voorbij dankzij de keyless entry. Deze auto is eenkennig en start alleen voor z'n baas dankzij de keyless start. U bent in deze Tesla ook voorzien van dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels.
De automatische veiligheidssystemen in deze Tesla fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het dodehoekdetectie en autonoom remsysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Is elektrisch rijden iets voor u? Bel dan nu om een proefrit te maken met deze auto.
= Bedrijfsinformatie =
Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-754020. Of stuur gelijk een whatsapp via het icoontje rechtsonder!
Bij ECAR houden wij van transparantie, van eerlijk zakendoen. Daarom houden wij ons aan onze merkwaarden Kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.