Tesla Model 3 Single Range RWD Plus | Trekhaak | Autotrust Garantie

€ 23.900,- incl. BTW

Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 81.598 km
Deuren 5
Kenteken ZK-550-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 202 kW (275 pk)

Tesla Model 3 Single Range RWD Plus | Trekhaak | Autotrust Garantie


€ 23.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 81.598 km
Deuren 5
Kenteken ZK-550-J Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 202 kW (275 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ecar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkovenweg 17
Postcode 2401 LJ
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ecar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Vermogen: 202 kW (275 PK)
Vermogen elektromotor(en): 225 kW (306 PK)
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 370 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.701 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 910 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 93 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 145 kW, 754 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 426 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 12 maanden

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 312 km
Ingeschat verbruik: 19.91 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 275 km
Actieradius praktijk winter: 237 km
Verbruik praktijk zomer: 19.89 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.83 kWh/100km

Kijk naar de onvergelijkbare vormgeving. De Tesla Model 3 is een elektrische auto die zijn bijzondere karakter niet voor de buitenwereld verbergt. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Het glazen panoramadak zorgt voor een onovertroffen uitzicht. Ook achterin is iedereen snel op temperatuur door de verwarmde achterbank. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Met keyless entry opent en sluit u de portieren zonder dat u de sleutel vasthoudt. Voorzien van keyless start. Of, in gewoon Nederlands: starten zonder sleutel. De uitrusting van deze Tesla is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem en automatisch dimmende buitenspiegels behoorlijk compleet.

In de Tesla Model 3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het systeem van forward collision warning, of in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie