Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-118-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
€ 20.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-118-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Spijkenisse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinweg 2 |
Postcode | 3208 KM |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisspijkenisse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 409 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 149 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
De Tesla Model 3 vertegenwoordigt de nieuwe generatie auto's en verenigt elektrische kwaliteit en duurzaamheid met elkaar. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor! De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Verder is de Tesla uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Met keyless entry opent en sluit u de portieren zonder dat u de sleutel vasthoudt. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Deze Tesla Model 3 blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Ook helpen het dodehoekdetectie en autonoom remsysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Misschien wilt u eerst een afspraak maken om te beleven waarom elektrisch rijden de toekomst heeft. Natuurlijk! Neem contact op en maak een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
* Ivm de grote vraag naar occasions hebben wij extra interessante auto's ingekocht en hebben we tot wel 150 auto's op voorraad!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.