Bouwjaar | 13-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-346-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
€ 21.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-346-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Spijkenisse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinweg 2 |
Postcode | 3208 KM |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisspijkenisse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 409 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 149 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Tesla heeft een uitstekende reputatie opgebouwd als het gaat om betrouwbare elektrische auto's. Kiest u voor deze Model 3, dan kiest u voor degelijke techniek van topklasse. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Door het glazen panoramadak heeft u een weidse zichthoek en geniet u van licht en een gevoel van ruimte. In deze Tesla profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Komt u aanlopen, dan ontgrendelt de keyless entry gastvrij de sloten. Da's een makkelijke optie! Sleutelloos instappen en starten: de keyless start zorgt ervoor! Met dashboard met spraakbediening, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Tesla Model 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie en autonoom remsysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. U wilt ook elektrisch rijden? Neem nu contact met ons op om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
* Ivm de grote vraag naar occasions hebben wij extra interessante auto's ingekocht en hebben we tot wel 150 auto's op voorraad!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.