Tesla Model S 100d PANO-DAK LUCHTVERING

€ 25.295,-

Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.622 km
Deuren 5
Kenteken TJ-870-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Tesla Model S 100d PANO-DAK LUCHTVERING


€ 25.295,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.622 km
Deuren 5
Kenteken TJ-870-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 306 kW (417 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Goedman Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zijde 450
Postcode 2771 GA
Plaats Boskoop
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.goedmanautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 310 kW (421 PK)

Aandrijving
Actieradius: 632 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg

Accu
Accu: 100 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 113 km actieradius per uur, compleet vol in 27 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 460 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,822784810127 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

= Bedrijfsinformatie =

Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.

De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie