Tesla Model Y Long Range AWD 75 kWh BTW/Enhanced Autopilot

€ 44.900,- incl. BTW

Bouwjaar 22-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 27.890 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 258 kW (351 pk)

Tesla Model Y Long Range AWD 75 kWh BTW/Enhanced Autopilot


€ 44.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 27.890 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 258 kW (351 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tesla Motors Den Haag
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van Waalhaven 417
Postcode 2497
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3010022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 533 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 475 x 192 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.954 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.619 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 250 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 627 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model Y | Y-genwijs

Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?

Autotest | Tesla Model Y Y-genwijs

De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.

Plus

  • vooruitstrevende techniek
  • energiezuinig, snel opladen, groot bereik
  • ruim en praktisch

Min

  • matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
  • stil, maar concurrentie is nog stiller
  • geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)

Conclusie

Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.

Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.

Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.

Deel deze advertentie