Bouwjaar | 25-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NRN-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NRN-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Vliet Auto's V.O.F |
Contactpersoon | Daan |
Adres | Henry Fordstraat 17 |
Postcode | 3238 BE |
Plaats | Zwartewaal |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 660773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanvlietautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter, pearl metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Het audiosysteem bedient u vanaf het stuurwiel, zodat u uw ogen op de weg kunt houden. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, multi-informatie display en lederen versnellingspook zijn aan boord.
In de Toyota Auris heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Deze Toyota Auris is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
VERDER BENT U VAN HARTE WELKOM: BENT U VAN PLAN DEZE AUTO TE BEZICHTINGEN BELT U DAN VAN TE VOREN, OM ZEKER TE WETEN DAT DEZE AUTO NOG NIET IS VERKOCHT: 0181-66 07 73 - 06 227 06 101
Tevens kunt u natuurlijk uw huidige auto bij ons inruilen. Financieren is ook geen probleem, en kan ter plekke geregeld worden ! Dit kan al vanaf €50,-per maand. LET OP ! GELD LENEN KOST GELD !
Van Vliet Auto's is al jaren een begrip in de autobranche. Wij hebben dan ook al meer dan 40 jaar ervaring in de autobranche. Tevens is Van Vliet Auto's een familie bedrijf geworden wat van vader op zoon verder is gegaan. Ons Occasion aanbod varieert dagelijks, bezoek dus regelmatig onze website. Wij hopen u van dienst te kunnen zijn in de zoektocht naar uw nieuwe auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.