Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Business NAVIGATIE.CAMERA.AUTOMAAT.

€ 10.800,-

Bouwjaar 17-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.214 km
Deuren 5
Kenteken 86-XVF-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Business NAVIGATIE.CAMERA.AUTOMAAT.


€ 10.800,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.214 km
Deuren 5
Kenteken 86-XVF-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autogroep DIGO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reinier de Graafweg 2a
Postcode 2625 DA
Plaats Delft
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.toyotadigo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2012
Modelcode: E150

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 425 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK.
- Basis pakket (€ 599 meerprijs):
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Geldige APK min. 6 mnd.
- Standaard onderhoudsbeurt*
- Distributie vervangen indien nodig (tegen meerprijs)
- Banden minimaal 2.5 mm
- Volledige Technische inspectie*
- Pechhulp* Benelux
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof 15 liter
- Garantie* wettelijk*
- Bovag pakket (€ 899 meerprijs):
- Tenaamstellingskosten
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Steenslagbehandeling*
- Nieuwe APK
- Minimaal 2 sleutels
- Onderhoudspakket* volgens fabrieksvoorschriften
- Distributie vervangen (binnen 15.000km./ 12 mnd. incl.)
- Banden minimaal 3.5 mm
- Airco onderhoud
- Volledige Technische inspectie**
- Bovag 40 punten certificaat
- Pechhulp* 12 mnd. Europadekking
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof Halfvolle tank
- Gratis vervangend vervoer
- Garantie 12 mnd. BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Bekijk deze auto ook in 360° :
https://spins.impel.io/AutobedrijfDIGO/86-xvf-4

**Beter wordt het toch niet ? Gewoon een absolute TOPAUTO met een met slechts 160.000 km ( iedereen weet dat 700.000 km voor een Toyota Hybride heel normaal is !!) , een geweldige dark gray metallic kleur, navigatie, automaat, goed onderhouden en ...superzuinig !! Digo is al 60 jaar een begrip in de regio en ver daar buiten. Wij hebben 250 occasions op voorraad verdeeld over 2 vestigingen te Delft. Meer weten? www.toyotadigo.nl*** 



Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires abuis verkeerd zijn vermeld. Mochten bepaalde opties of accessoires essentieel voor u zijn vraag er dan naar bij de aankoop.




DIRECT ONLINE BESTELLEN ? DAT KAN NATUURLIJK OOK. 

GA NAA

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie