Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.348 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-XHS-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 7.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.348 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-XHS-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oosterheem Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenhouwerstraat 116 |
Postcode | 3194 AG |
Plaats | Hoogvliet |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40118083 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oosterheemautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aangeboden in opdracht van een gewaardeerde klant. Deze Toyota Auris 1.8 Hybride.
Hybride houdt in dat de auto een brandstofmotor heeft die ondersteunt wordt door een elektromotor. Er zit een accupakket in dat zichzelf oplaadt tijdens het rijden en vooral met het remmen/uitrollen. U hoeft dus nooit meer bij een laadpaal te staan!! Zo rijdt je sommige gedeeltes 100% elektrische en soms gecombineerd en/of op brandstof. Die combinatie zorgt voor gemiddeld verbruik van 1 op 22!!
De Auris is bij de Toyota dealer aangeschaft en in onderhoud geweest alle documentatie ervan is aanwezig. Om de 15.000 km is de olie ververst. Bij het vakantieklaar laten maken is in Juni +Juli 2024 het volgende gedaan op 168.000 km:
- Apk + airco service (afgevuld)
- Oliebeurt incl. oliefilter
- Luchtfilter
- 4x bougies A merk
- Interieur filter (anti schimmel+anti bacteriële)
- 4x nieuwe zomerbanden
- 2x stabilisatorstangen
- 4x remschijven
- 4x remblokken
- remvloeistof ververst
- 1x remcilinder LA
- Rv + Lv wiellager
- Uitgelijnd
U heeft aan deze auto voorlopig heel lang geen omkijken meer naar. Een goed onderhouden auto voor een goede prijs.
GRAAG BELLEN NAAR 06 39 30 34 69
Opties:
Clima, keyless go, cruise controle, inklapbare spiegels, elektrische spiegels, elektrische ramen. Isofix , elektrische handrem, navi, tv , bluetooth. En de standaard dingen zoals centrale deurvergrendeling. Afstandsbedieningen
Bezoekadres:
Steenhouwerstraat 116
3194 AG Hoogvliet
Tel 0639303469/0640118083
E-Mail: info@oosterheemautos.nl
www.oosterheemautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.