Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-577-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 16.485,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-577-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Albers Zuidland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 1 |
Postcode | 3214 LJ |
Plaats | Zuidland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 453009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alberszuidland.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Afleverpakketten Garage Albers Zuidland:
Basispakket (Incl.)
- Minimaal 6 maanden APK.
- Afleveringscontrole/40 punten BOVAG check.
- Schoonmaakbeurt.
- Tenaamstellingskosten.
- 3 maanden Garage Albers Zuidland garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
Premiumpakket (€495,-)
- Minimaal 12 maanden APK.
- Afleveringscontrole incl. klein onderhoud.
- 40 punten BOVAG check.
- Tenaamstellingskosten.
- Professionele poetsbeurt binnen/buiten.
- 1/2 tank brandstof.
- 6 maanden Garage Albers Zuidland garantie(excl. Aircosysteem).
Top Pakket (€895,-)
- Minimaal 12 maanden APK.
- Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema.
- 40 punten BOVAG check.
- Tenaamstellingskosten.
- Professionele poetsbeurt binnen/buiten.
- Volle tank brandstof.
- Indien nodig een nieuw automatten set.
- Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden.
- Distributiesnaar word vervangen indien deze binnen een jaar of 10.000 km aan vervanging toe is (meerprijs €150,-).
- Airco onderhoudsbeurt (t.w.v. €129,-).
- 12 maanden complete Garage Albers Zuidland Pechhulp Europa.
- 12 maanden BOVAG garantie.
Wij adviseren u een afspraak te maken voor een bezichtig of proefrit in 1 van onze Occasions, doet u dit niet dan bestaat de kans dat we net met een verkoopgesprek bezig zijn of dat de auto mogelijk al is verkocht, op deze manier kunnen we u beter van dienst zijn! Uiteraard bent u van harte welkom.
* De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is om contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden. Aan de optielijst kan geen rechten worden ontleend.
maandag: 08:00-17:00
Dinsdag08:00-17:00
Woensdag:08:00-17:00
Donderdag:08:00-17:00
Vrijdag: 08:00-17:00
Zaterdag: 08:00-12:00
Zondag:Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.