Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TRL-33 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 10.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TRL-33 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zeynal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekelostraat 9 |
Postcode | 2541 CS |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36510106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Het wordt afgeleverd met nieuwe APK, een vloeistof controle, complete poetsbeurt en reinigen van in- en exterieur, gegarandeerde kilometerstand (NAP) en Garantie.
Deze geweldige occasion is direct leverbaar v.a. € 300,- per maand middels financial lease! Voor zowel zakelijk als particulier geven wij de optie om een financiering geheel naar wens in...
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Zeynal bent u aan het juiste adres voor betrouwbare occasions tegen een voordelige prijs.
We zijn geopend vanaf ma t/m vr van 09:30u t/m 18:00u en op Zaterdag 10:00- 16:00. u kunt ons bereiken op telefoonnummer 070-2017178 of 06-36510106.
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken proefrit/bezichtiging.
Wel is het handig om vooraf even te bellen omdat we vaak onderweg zijn om een auto op te halen!
Let op: Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren ( geen pin aanwezig ). Vergeet niet om uw daglimiet 4 uur voor vertrek te verhogen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.