Toyota Auris ......

n.o.t.k.

Bouwjaar 09-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.493 km
Deuren 5
Kenteken 43-ZGS-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Algemeen

Bouwjaar 09-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.493 km
Deuren 5
Kenteken 43-ZGS-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Sam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Neherkade 2256
Postcode 2521 RN
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20460312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfsamm.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Auto is een 1.8 Full Hybrid Dynamic Business uit Initiale uit 11-2012 met 158.493km N.A.P en is voorzien van Apk/Climate/Cruise/Navigatie/Camera/Usb/Aux/Elektr.Ramen voor en achter/Centrale deurvergrendeling/Cd/Onderhoudsboekjes/4 Goede banden Op Velgen en auto rijdt, schakelt en remt goed. Voor een afspraak belt of WhatsAppt u de volgende persoon Sam/06-20460312.


Overschrijven kan ook op Zaterdag en Zondag. Inruil mogelijk! Telefonisch dagelijks te bereiken van 08.00 tot 22.00 uur.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze auto nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd. Bel 06-20460312 voor een proefrit!
!!!!!Bel 06-20460312 voor een afspraak!!!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie