Bouwjaar | 25-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.166 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NFT-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.166 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NFT-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Karel Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Delfweg 22 |
Postcode | 2211 VM |
Plaats | Noordwijkerhout |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43080900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.karelcar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 805 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Aangeboden :Toyota Aygo 1.0-12V Aspiration Red/ AIRCO-NAVI
Km stand 152.166
Nieuwe apk keuring tot 25-10-2025
Aircoditioning
Tom Tom navigatie
Alcantara bekleding
Leuke uitvoering !!!
= Bedrijfsinformatie =
ADRES :DELFWEG 22 NOORDWIJKERHOUT 2211VM
Voertuigen kunnen ter plekke op naam gesteld worden
Wij kunnen ook een exportkenteken aanvragen + groene kaart + douanedocumenten.
We can make export papers green card insurance, customs document.
Trefwoorden:
citroën c1, toyota aygo ,opel corsa automaat , peugeot 107, opel corsa ford fiesta , ford fusion
opel combo bestelbus, combo 1.4, renault kangoo, citroen berlingo 1.4 , bestelbus benzine , combo 1.4 , Peugeot Partner 1.4, fiat fiorino 1.4 benzine, citroen nemo 1.4 , volkswagen caddy 1.4 benzine , , fiat doblo 1.4, peugeot bipper 1.4, lage wegenbelasting, milieuzone , benzine , Fiat Scudo , Peugeot Expert, zuinige auto,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.