Bouwjaar | 13-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.303 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-TFG-1 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.303 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-TFG-1 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolters Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kiotoweg 405B |
Postcode | 3047 BG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowolters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze Toyota Aygo komt uit 2012, werd geleverd van 01-03-2011 tot 31-03-2012 en kostte toen € 13.540,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 780 kg. De APK is geldig tot 24-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
Met een auto als deze Toyota Aygo komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers en spiegels in carrosseriekleur.
Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.