Bouwjaar | 07-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-464-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-464-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - mei 2017
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 346 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Goede prestaties, aantrekkelijke extra's en perfect onderhouden: deze Toyota Aygo stelt zich graag aan u voor! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en start-stopsysteem.
Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Toyota Aygo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Toyota Aygo.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.