Bouwjaar | 28-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.405 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-676-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.405 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-676-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Alphen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwanendrift 2 |
Postcode | 2408 AZ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 571437 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2023
Technische informatie
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion:
o Tot 10 jaar garantie*
o Volledige onderhoudsbeurt
o Hybride Zekerheidscontrole (bij Hybrid van 5 tot 15 jaar)
o Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur
o Halve tank brandstof
o Pechhulp Pas 24/7 Europa
o Van Ekris voordeel pas
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
...Zie hier! Een extreem zeldzame gekleurde Toyota 2.0 C-HR Executive Limited met maar liefst 184PK! Deze Toyota C-HR heeft de hele stoere en mooie exterieur combinatie van Emotional Red met een zwart dak. Verder is deze Toyota C-HR bomvol aangekleed met onder andere: Trekhaak, Stuur en Stoelverwarming, Parkeersensoren en Achteruitrijcamera, Cruise & Climate control, Bluetooth, Navigatiesysteem, Apple Carplay & Android Auto en nog veel meer!
Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. garantie en onderhoud t.w.v. € 599,-, hiervoor ontvang u het volgende: Toyota garantie tot 10 jaar*, Volledige onderhoudsbeurt, Hybride Zekerheidscontrole, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas.
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.