Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style Limited

€ 28.885,- incl. BTW

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.463 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style Limited


€ 28.885,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.463 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman s-Gravenzande
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Monsterseweg 121
Postcode 2691 JE
Plaats 's-Gravenzande
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 412492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - sep. 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 135 kW (184 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Continu variabele transmissie
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Toyota Approved: o 12 maanden "Toyota approved" garantie (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Reiniging in- & exterieur o Hybride Zekerheid Controle o Toyota kwaliteitschecklist o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer Ja** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Je gelooft het misschien moeilijk, maar deze Toyota C-HR is niet nieuw. Nčt niet. De eerste eigenaar heeft 'm eventjes voor je ingereden en de nieuwprijs voor zijn rekening genomen. Nu is-ie voor jou. De kilometerstand van deze goed onderhouden auto is laag, slechts 18463. De auto is van bouwjaar 2021. Deze Toyota C-HR is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd door zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. Winterse omstandigheden? Geniet dan van het comfort van de stoelverwarming! Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Bij het inparkeren hoef je het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor je uit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Sp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie