Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.869 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-140-RT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 20.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.869 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-140-RT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blaak Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zadelmakerstraat 2 |
Postcode | 2984 CC |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 480082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blaakautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij het ontwerpen van de Toyota C-HR stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze C-HR is van het bouwjaar 2019. Elektrisch rijden of toch benzine? Voor allebei is iets te zeggen. Daarom biedt de hybride motor van deze Toyota C-HR de keus. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende ramen voor en achter en metallic lak.
Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De regensensor schakelt automatisch de ruitenwissers in bij regenval. Met audiobediening op het stuur, DAB-ontvanger, automatisch dimmende spiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
In de Toyota C-HR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.
Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.
Deze advertentie is met zorg opgesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden verleend. Controleer of de auto is voorzien van de uitrusting waar u naar op zoek bent.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om een afspraak te maken voor een bezichtiging en/of proefrit. Zo bent u er zeker van dat de auto voor u klaarstaat als u onze showroom bezoekt.
Afleverpakket Premium afleverpakket (optioneel meer prijs : € 795,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 punten6 maanden BOVAG garantieBOVAG 40-puntencheck Een halve tank brandstofEen nieuwe APKEen onderhoudsbeurt volgens schema Professionele poetsbeurtTenaamstellingskosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.