Toyota Land Cruiser Landcruiser FJ40 Hardtop 6-pers.
€ 27.950,-
Bouwjaar | 30-06-1979 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 7.834 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.230 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-1979 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 7.834 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.230 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C&S Exclusive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Hallstraat 30 |
Postcode | 2241 KT |
Plaats | Wassenaar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53240918 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cs-exclusive.nl/nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Toyota Landcruiser FJ40 Hardtop 6-pers.
- Kenteken: VPN-52-J
- Merk: Toyota
- Model: Landcruiser
- APK tot: 01-05-2026
- Tellerstand: 7834 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1979
- Transmissie: Handgeschakeld 5-bak
- Kleur: rood
- Bekleding: Skai
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 4230 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1630 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 399 cm
- Breedte: 167 cm
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
Leuke stoere FJ40 op benzine.
In 2022 geïmporteerd uit Medellin.
5-bak
Airco
Stuurbekrachtiging
Schijfremmen voor.
120Pk
Bankjes achterin.
Goede banden.
Keurig interieur.
"Tropendak" van MPR met extra ventilatie.
Harde auto.
Kijkt u voor meer foto's op onze website: www.info@cs-exclusive.nl
C&S Exclusive
Van Hallstraat 30
2241 KT Wassenaar
06-53240918
info@cs-exclusive.nl
www.cs-exclusive.nl/nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.