Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-04-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 310.700 km
Deuren 5
Kenteken 44-XF-BF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-04-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 310.700 km
Deuren 5
Kenteken 44-XF-BF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Snijders Auto's & Campers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Alkemadelaan 1
Postcode 2371 EX
Plaats Roelofarendsveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 2001285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.snijdersauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition


- Kenteken: 44-XF-BF
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- Tellerstand: 310700 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1497 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 1NZ-FXE
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 445 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


prima rijdende auto

Alle technologie in de Toyota Prius is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2007 heeft 310700 kilometer op de teller staan. Deze Toyota Prius heeft in feite twee motoren: een voor benzine en een elektronische. Deze hybride oplossing biedt het beste van beide! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Met de sleutel op zak instappen en wegrijden. Keyless entry maakt het mogelijk. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

Bij de prijs voor dit voertuig zit de tenaamstelling en aflevercontrole inbegrepen.

Onderhouds

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie