Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Plug-in | Camera | Navigatie | Stoelverwarming

€ 20.940,-

Bouwjaar 26-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.308 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Plug-in | Camera | Navigatie | Stoelverwarming


€ 20.940,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.308 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Wassink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiter 32
Postcode 2685 LR
Plaats Poeldijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 248030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragewassink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - mei 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 1.855 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- viaBOVAG Garantie 12 mnd, aflev.beurt, tenaamstellen (€ 795): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

viaBOVAG Garantie 12 mnd, aflev.beurt, tenaamstellen (€ 795)

= Bedrijfsinformatie =

Showroom geopend op werkdagen van 8.00 tot 17.00 en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur. Na 13.00 via Auto van Leeuwen ingang links van ons pand. Voor meer info sms, bel of whats app naar 06-10903083
Weet u al naar welk voertuig uw voorkeur uitgaat en bent u van plan een proefrit te maken? Bel ons van te voren zodat wij de auto kunnen klaarzetten.
U kunt bij ons ook pinnen, en tevens kunnen wij uw 'nieuwe' auto ter plekke voor u tenaamstellen.

Mist u foto's? Op onze site zijn ze allemaal te zien!

Let op! Aan de opties zoals weergegeven in de advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij proberen uiteraard alles zo goed mogelijk in te vullen maar deels is dit geautomatiseerd waardoor er soms iets mis kan gaan. Check altijd zelf de voor u belangrijke punten wanneer u de auto komt bekijken.

Let op! Wij reserveren geen voertuigen. Heeft u interesse maar bent u niet direct in de gelegenheid te komen kijken? Het kan voorkomen dat het voertuig intussen verkocht wordt.
Bel ons altijd even van te voren om te horen of het voertuig nog beschikbaar is. Dit voorkomt teleurstellingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie