Bouwjaar | 26-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.308 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 20.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.308 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Wassink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiter 32 |
Postcode | 2685 LR |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 248030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewassink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - mei 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 1.855 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- viaBOVAG Garantie 12 mnd, aflev.beurt, tenaamstellen (€ 795): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
viaBOVAG Garantie 12 mnd, aflev.beurt, tenaamstellen (€ 795)
= Bedrijfsinformatie =
Showroom geopend op werkdagen van 8.00 tot 17.00 en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur. Na 13.00 via Auto van Leeuwen ingang links van ons pand. Voor meer info sms, bel of whats app naar 06-10903083
Weet u al naar welk voertuig uw voorkeur uitgaat en bent u van plan een proefrit te maken? Bel ons van te voren zodat wij de auto kunnen klaarzetten.
U kunt bij ons ook pinnen, en tevens kunnen wij uw 'nieuwe' auto ter plekke voor u tenaamstellen.
Mist u foto's? Op onze site zijn ze allemaal te zien!
Let op! Aan de opties zoals weergegeven in de advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij proberen uiteraard alles zo goed mogelijk in te vullen maar deels is dit geautomatiseerd waardoor er soms iets mis kan gaan. Check altijd zelf de voor u belangrijke punten wanneer u de auto komt bekijken.
Let op! Wij reserveren geen voertuigen. Heeft u interesse maar bent u niet direct in de gelegenheid te komen kijken? Het kan voorkomen dat het voertuig intussen verkocht wordt.
Bel ons altijd even van te voren om te horen of het voertuig nog beschikbaar is. Dit voorkomt teleurstellingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.