Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Esberg B.V. |
Contactpersoon | R.Esberg |
Adres | Nijverheidsweg 11 |
Postcode | 3161 GJ |
Plaats | Rhoon |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2698090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfesberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - mrt. 2018
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 145 kW (197 PK)
Vermogen elektromotor(en): 31 kW (42 PK)
Vermogen brandstofmotor: 114 kW (155 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Het gecombineerde vermogen van een elektromotor plus een verbrandingsmotor geeft deze hybride Toyota zijn geweldige rijkwaliteiten. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook is de auto voorzien van: LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en bagage afdekhoes.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota RAV4 samen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Toyota RAV4 als zich een noodsituatie voordoet. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
= Bedrijfsinformatie =
Wij garanderen u een schadevrije auto met volledige onderhoudshistorie en BOVAG garantie. Inruilen en financieren is mogelijk. Onze verkoopprijzen zijn exclusief €795,- afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.