Bouwjaar | 26-05-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dijkstein B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vermeerlaan 30 |
Postcode | 3141 XP |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5912303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijkstein.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Veel van onze klanten zijn 's avonds en in het weekend opzoek naar een andere auto. Mocht u n.a.v. deze advertentie toch nog vragen hebben, dan zijn wij na openingstijden voor u bereikbaar op nummer 06- 29 376 784 ook via WhatsApp of verkoop@dijkstein.nl Onze geadverteerde prijzen zijn exclusief € 595,-afleverkosten. In deze afleverkosten zijn inbegrepen :12 maanden BOVAG Garantie, nieuwe APK bij aflevering, tenaamstellingskosten, NAP gecontroleerde kilometerstand, 12 maanden gratis pechhulp in heel Europa, volledige reiniging van in- en exterieur, een onderhoudsbeurt en een halve tank brandstof. Wij zijn erkend en officieel BOVAG, TOYOTA, RDW en VAKGARAGE Google ook eens op Dijkstein review
Wij hebben deze advertentie met veel zorg samen gesteld. Mocht u n.a.v. deze advertentie toch nog vragen hebben, dan zijn wij voor u bereikbaar op: Telefoonnummer 010-5912303 ? ook via WhatsApp bereikbaar of per mail op verkoop@dijkstein.nl. Na openingstijden kunt u ons bereiken op 06- 29 376 784.
Onze geadverteerde prijzen zijn exclusief € 595,- afleverkosten. In deze kosten zijn inbegrepen: Een onderhoudsbeurt | 12 maanden APK bij aflevering | Tenaamstellingskosten | NAP gecontroleerde kilometerstand | 6 / 12 maanden Toyota / BOVAG Garantie | 12 maanden gratis pechhulp in heel Europa | Volledige reiniging van in- en exterieur | Halve tank brandstof.
Wij zijn erkend TOYOTA dealer, VAKGARAGE, officieel BOVAG bedrijf, RDW keuringsstation en Kentekenloket.
Neem ook eens een kijkje op onze website www.dijkstein.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.