Volkswagen Caddy 1.6 TDI Baseline

€ 4.950,- excl. BTW

Bouwjaar 23-07-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 239.746 km
Deuren 3
Kenteken VJ-243-R
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Volkswagen Caddy 1.6 TDI Baseline


€ 4.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 239.746 km
Deuren 3
Kenteken VJ-243-R
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wolters Autohandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kiotoweg 405B
Postcode 3047 BG
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowolters.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,7 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.391 kg
Laadvermogen: 674 kg
GVW: 2.159 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 per kwartaal

Deze Volkswagen Caddy komt uit 2014, werd geleverd van 01-09-2010 tot 31-07-2015 en kostte toen € 26.284,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 150 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,7 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 1391 kg. De APK is geldig tot 16-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 131,- per kwartaal.
Zoek je een auto, of Das Auto? Bij Volkswagen zijn ze niet erg bescheiden, maar ze hebben wel een beetje gelijk. Kiezen voor Volkswagen is kiezen voor een totale auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Caddy duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak.

De uitrusting van deze auto is met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Caddy | Fijner werken

De aanschaf van een bedrijfswagen is altijd een tweestrijd. Voor het bedrijf tellen de gebruiksmogelijkheden en de kosten per kilometer. De gebruiker let juist op het comfort, de uitrusting en de rijeigenschappen. Om bedrijfswagen en personenauto dichter bij elkaar te brengen is de vijfde generatie van de Caddy gebaseerd op de laatste generatie personenauto's van Volkswagen. Zorgt dat voor het beste aanbod voor beide partijen?

Autotest | Volkswagen Caddy Fijner werken

De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.

Plus

  • rijdt (bijna) als een luxe personenauto
  • fijne combinatie 122 pk motor en automaat
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige interpretatie gesproken commando's
  • forse draaicirkel
  • niet beschikbaar als elektrische auto

Conclusie

Weet de vijfde generatie van de Volkswagen Caddy de belangen van wagenparkbeheerders en gebruikers te verenigen? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van de specifieke inzet, maar Volkswagen heeft er wel alles aan gedaan om beide partijen beter te dienen dan voorheen. Vanuit rationeel standpunt zorgen meer binnenruimte en een flexibele uitrusting ervoor dat de Caddy op maat is te maken voor iedere klus. Daarbij zorgen de laatste generatie benzine- en dieselmotoren voor lagere kilometerkosten, alhoewel dat niet zo laag is als bij een geheel elektrische auto.

De gebruikers van de Caddy ervaren zonder enige twijfel de grootste winst. Zij ervaren meer luxe en veiligheid dan voorheen. Het verschil tussen de personenauto's en bedrijfswagens is met de komst van de vijfde generatie van de Caddy kleiner dan ooit tevoren. Het verschil zit in zaken die standaard of juist optioneel zijn, maar de functionaliteit en het gemak zijn gelijk. Daarbij zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd, waardoor menigeen onderweg bijna zou vergeten dat dit een bedrijfswagen en geen personenauto is. En dat maakt het werken veel fijner!

Deel deze advertentie