Volkswagen Golf 1.5 eHybrid 272 6DSG GTE | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterbank in ongelijke delen neerklapbaar incl. middenarmsteun en doorlaad
€ 53.385,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eHybrid 272 6DSG GTE | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterbank in ongelijke delen neerklapbaar incl. middenarmsteun en doorlaad
€ 53.385,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogenboom Volkswagen Rotterdam Zuid |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driemanssteeweg 694 |
Postcode | 3084 CB |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4105600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoogenboom.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 365124
Productienummer: 365124
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 200 kW (272 PK)
Vermogen elektromotor(en): 200 kW (272 PK)
Vermogen brandstofmotor: 200 kW (272 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 125 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1070 kg
Max. aslast achter: 1020 kg
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.624 kg
Laadvermogen: 280 kg
GVW: 1.904 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 19,7 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 11 kW, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 40 kW, compleet vol in 0 uur en 26 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 11 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1724 kg
Interieur: Voetmatten voor en achter
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.