Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Highline nl auto-elektr.kap
€ 2.950,-
Bouwjaar | 24-03-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.132 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-FH-VD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.132 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 83-FH-VD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | L. Lagendijk Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schuwacht 250A |
Postcode | 2941 EK |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50235211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lagendijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Lichtblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Vang de zon, vier de zomer en geniet van de vrijheid in deze heerlijke cabrio. Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Volkswagen Golf Cabriolet is van het bouwjaar 2000. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Cabriolet, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch verstelbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank en niet te vergeten de elektrisch te openen cabrioletkap.
De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur en centrale portiervergrendeling.
= Bedrijfsinformatie =
Neem a.u.b. contact met ons op voordat u komt kijken. Dit omdat we vaak onderweg zijn om de mooiste occasions voor u op te halen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.